Strefa Klienta

Witaj w STREFIE KLIENTA Carmen Dance Center!

Wprowadziliśmy ją w naszej szkole tańca z myślą o ułatwieniu współpracy pomiędzy CDC, a Tobą, a także w celu lepszego przepływu informacji.

Co daje Ci konto w strefie klienta Carmen Dance Center...?

  1. Podgląd wszystkich obecności Twoich lub uczestników powiązanych z Twoim kontem.
  2. Możliwość zgłoszenia nieobecności.
  3. Podgląd wszystkich Twoich płatności oraz możliwość sprawnego i szybkiego ich opłacenia.
  4. Możliwość edycji swoich danych.
  5. Możliwość sprawdzenia wszystkich swoich zajęć ich terminów i dni realizacji.
  6. Najszybsze informacje na temat eventów w CDC, odwołanych/odpracowanych zajęciach itp.

Jak załóżyć konto w strefie klienta Carmen Dance Center...?

  1. Wyślij formularz zgłoszeniowy dostępny na naszej stronie...
  2. Zaznacz w powyższym formularzu wszystkie wymagane zgody.
  3. Po otrzymaniu formularza od Ciebie założymy Twoje  KONTO W STREFIE KLIENTA CDC.
  4. Po założeniu Twojego konta poinformujemy Cie o tym poprzez sms lub e-mail. Zaloguj się na swoim koncie. Twój LOGIN to adres e-mail podany w formularzu, hasło uzyskasz poprzez opcję "przypomnij hasło".

Jeśli Twoje konto w strefie klienta CDC nie działa lub są w nim błędy...

  1. Jeśli są to błędy w Twoich danych sprawdź czy możesz je poprawić samemu.
  2. Jeśli błędy nie mogą zostać poprawione przez Ciebie napisz do nas... Usuniemy je najszybciej jak to możliwe.
Ciszeym się, że jesteś w strefie Klienta CDC. Do zobaczenia na zajęciach...!
do góry