1. Zajęcia w Carmen Dance Center prowadzone są w okresie od września do czerwca następnego roku kalendarzowego. W trakcie sezonu przewiduje się przerwy w realizacji programu. W miarę możliwości Carmen Dance Center będzie informowało o zmianach w grafiku realizacji zajęć, grafik dostępny jest na www.cdc-silesia.pl. Poniżej przykładowe dni wolne od zajęć: 1 listopada, 11 listopada, zimowa przerwa świąteczna, 6 stycznia, ferie zimowe, wiosenna przerwa świąteczna, 1 maja, 3 maja, dłuższe majówki, Boże Ciało.
2. Szczegółowe informacje o zajęciach dostępne są na stronie internetowej www.cdc-silesia.pl, w materiałach informacyjnych oraz telefonicznie pod numerem telefonu 731 300 003.
3. Rodzice lub opiekunowie zobowiązani są do punktualnego przyprowadzania i odbierania dziecka z zajęć. Carmen Dance Center nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo dzieci pozostawionych bez opieki przed rozpoczęciem zajęć lub po zakończeniu zajęć.
4. Instruktor ponosi odpowiedzialność za nieletniego uczestnika tylko w czasie trwania zajęć.
5. Dokumentem potwierdzającym obecność uczestnika na zajęciach jest elektroniczny system/serwis obsługi klienta dostępny na www.cdc-silesia.pl. W powyższym systemie instruktorzy lub obsługa z Carmen Dance Center rejestrują wszystkie obecności i nieobecności uczestników zajęć. Dodatkowo może być prowadzona ewidencja uczestników zajęć w formie dziennika zajęć.
6. Zmniejszenie liczby uczestników zajęć poniżej niezbędnego minimum (ustalonego indywidualnie w każdej grupie) może skutkować likwidacją grupy zajęciowej.
7. Osoby uczęszczające na zajęcia / prawni opiekunowie uczestników zajęć oświadczają, iż znają stan zdrowia Uczestnika i nie mają przeciwskazań zdrowotnych do udziału w zajęciach.
8. Zabrania się filmowania, nagrywania i fotografowania zajęć oraz występów bez zgody Organizatora - Carmen Dance Center.
9. Stroje na występy uczestnicy zespołów wypożyczają z garderoby zespołu, kupują, bądź szyją na własny koszt. Stroje wypożyczone winny być oddane bezpośrednio po pokazie, konkursie.
1. Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest wcześniejsze wypełnienie formularza zgłoszeniowego „zapisz się na zajęcia” dostępnego na www.cdc-silesia.pl, akceptacja regulaminów obowiązujących w Carmen Dance Center, a niekiedy również złożenie u instruktorów prowadzących zajęcia lub u obsługi z Carmen Dance Center czytelnie i dokładnie wypełnionej i podpisanej umowy lub karty uczestnika zajęć.
2. Naborowi do zespołów tanecznych mogą towarzyszyć wstępne przesłuchania w przypadku dużej ilości chętnych uczestników.
3. O ostatecznym przyjęciu uczestnika do grupy zajęciowej zawsze decyduje instruktor/nauczyciel prowadzący grupę wraz z zarządem grupy Carmen Dance Center.
1. Zajęcia w Carmen Dance Center mają charakter odpłatny i każdy z uczestników ma obowiązek terminowego uiszczania opłat.
2. Odpłatność za zajęcia naliczana jest jako opłata roczna podzielona na raty (obejmuje miesiące od września do czerwca, w których nie zawsze ilość zajęć jest taka sama). W miesiącu, w którym wypadają ferie zimowe wysokość raty jest przeliczana proporcjonalnie do ilości zajęć, które odbywają się w danym miesiącu. Opłata roczna nie dotyczy lekcji indywidualnych, gdzie cena podana na www.cdc-silesia.pl dotyczy jednej lekcji indywidualnej lub pakietu 5/10 lekcji.
3. W przypadku gdy zaistnieje sytuacja tzw. lockdown lub kwarantanny wśród kursantów/pracowników Carmen Dance Center na skutek czego CDC nie będzie w stanie realizować zajęć w tradycyjnej formie wszystkie lub część zajęć zostanie przeniesiona na platformę online. Jeden blok zajęć na platformie online będzie trwał max. 60 min. Odpłatność za zajęcia online będzie wynosić 80% normalnej miesięcznej raty.
4. Szczegółowy wykaz cen (koszt jednej raty) poszczególnych zajęć dostępny jest w Cenniku Zajęć, który znajduje się na stronie internetowej www.cdc-silesia.pl oraz w materiałach informacyjnych.
5. Opłaty za zajęcia muszą być uiszczone do 15-go dnia każdego miesiąca. Płatności należy dokonywać za pośrednictwem Panelu Klienta dostępnego na www.cdc-silesia.pl lub przelewem na nr rachunku dostępny w Panelu Klienta.
6. Nieuregulowanie opłaty może skutkować skreśleniem z listy uczestników zajęć.
7. W przypadku, gdy zajęcia rozpoczynają się w połowie miesiąca lub gdy nowy uczestnik rozpoczyna swój udział w zajęciach w połowie miesiąca (termin „połowa miesiąca” oznacza 16 dzień danego miesiąca), opłata za ten miesiąc wynosi 50% stawki miesięcznej (należy pamiętać, że "Darmowe zajęcia pokazowe" traktowane są jako rozpoczęcie zajęć w danej grupie).
8. Carmen Dance Center udziela zniżki opłaty cennikowej dla uczestnika zajęć, uczęszczającego na min. dwa zajęcia. Informacje o zniżkach dostępne są na www.cdc-silesia.pl.
9. W przypadku podstawy do kilku zniżek udziela się jednej - najkorzystniejszej dla Klienta.
10. Darmowe zajęcia pokazowe: to zajęcia tylko i wyłącznie dla nowych uczestników w danej grupie zajęciowej, pozwalają one na sprawdzenie czy dana grupa zajęciowa odpowiada uczestnikowi. Darmowe zajęcia pokazowe można wykorzystać jeden raz. W przypadku chęci sprawdzenia większej ilości grup zajęciowych należy uiścić opłatę pojedyncza zgodną z cennikiem w danej grupie zajęciowej. Darmowe zajęcia pokazowe nie odliczają się od opłaty miesięcznej w przypadku, gdy uczestnik zdecyduje się na naukę w danej grupie zajęciowej.
11. W przypadku zgłoszonej na piśmie nieobecności usprawiedliwionej, spowodowanej pobytem w szpitalu możliwe jest uzyskanie zniżki opłaty miesięcznej.
12. Wejścia pojedyncze wykupić mogą jedynie nowi uczestnicy zajęć, w okresie następującym bezpośrednio po realizacji darmowych zajęć pokazowych. Wejść pojedynczych nie mogą wykupować uczestnicy zajęć regulujący opłatę miesięczną.
1. Uczestnik zajęć może w dowolnym czasie zrezygnować z zajęć, jednak opłaty muszą zostać uiszczone w pełnej kwocie za każdy rozpoczęty miesiąc uczestnictwa w zajęciach. Wykreślenie uczestnika z listy uczestników zajęć odbywa się wyłącznie na mocy złożonego na piśmie Oświadczenia o rezygnacji z zajęć. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej u p. Pawła Stękała, podpisany skan oświadczenia można wysłać na e-mail: taniec(at)cdc-silesia.pl lub wysłać listownie na adres Carmen Dance Center ul. Warsztatowa 4c/16 41-707 Ruda Śląska.
2. W przypadku nie złożenia pisma o rezygnacji z zajęć opłaty miesięczne będą naliczane w trybie normalnym.
1. Zajęcia mogą zostać odwołane bez konieczności odpracowania godzin przez instruktora, w przypadku:
a) usprawiedliwionej nieobecności instruktora (choroba, urlop),
b) odbywania się imprezy artystycznej lub uroczystości uniemożliwiającej przeprowadzenie zajęć,
c) zaistnienia przypadków spowodowanych tzw. siłą wyższą.
2. Wszelkie informacje o odwołaniu zajęć zamieszczane są na portalach społecznościowych Carmen Dance Center oraz na stronie internetowej www.cdc-silesia.pl.
3. W przypadku nieobecności instruktora (nie dotyczy nieobecności usprawiedliwionej), zajęcia będą odrobione w terminie ustalonym w porozumieniu z instruktorem i opiekunami uczestników.
4. W sytuacji braku możliwości odrobienia odwołanych zajęć, opłata miesięczna zostanie proporcjonalnie pomniejszona.
1. Korzystanie z wyposażenia sal odbywa się zgodnie z ich przeznaczeniem.
2. Uczestnicy zajęć ponoszą odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu właściciela sal. W przypadku osób nieletnich odpowiedzialność za szkody ponoszą rodzice lub prawni opiekunowie tej osoby.
3. Z sal wolno korzystać wyłącznie podczas obecności instruktora lub upoważnionego pracownika Carmen Dance Center.
1. Wszystkich uczestników zajęć obowiązuje bezwzględne stosowanie się do przepisów p.poż i BHP.
2. Carmen Dance Center nie odpowiada za rzeczy pozostawione przez uczestników na terenie obiektu w którym realizowane są zajęcia oraz w szatniach.
3. Decyzje w sprawach nieujętych w niniejszym Regulaminie podejmuje zarząd grupy Carmen Dance Center.
Regulamin obowiązuje od dnia 12.08.2020.
Format | Nazwa pliku | Rozmiar | Pobierz |
---|---|---|---|
Zgoda wizerunkowa 2021-2022 CDC i MDK.pdf | 113,78KB | Plik: Zgoda wizerunkowa 2021-2022 CDC i MDK.pdf | |
Oświadczenia, Zgody, Rodo CDC i MDK 2021/22 | 114,7KB | Plik: Oświadczenia, Zgody, Rodo CDC i MDK 2021/22 |